יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

מארבע יוצא אחד \ יובל אצילי

פתיחה : 04.09.2015 נעילה : 29.09.2015
מארבע יוצא אחד \ יובל אצילי

יובל  אצילי  מציג   זוגות, שלישיות ורביעיות של תצלומים המחברים בין  ייצוגי גוף גבריים לדימויים של  בעלי כנף . העופות הפראיים והמתורבתים מופיעים בתצלומיו כמטאפורה לקדושה, לקורבניות ומיניות.
האמן משתמש בהם ויוצר מהם בעבודה עמלנית,  חומר אורגני חדש. הוא  מתייחס לחומריות שלהם ומקביל אותה לחומרי הגוף ולצורניות שלו. 

הברבור המפואר המופיע באחד מתצלומיו ומונח על גבי מיטה צחורה, עשוי  מכנפיים של תרנגולות,  הטווס בנוי מאלפי חתיכות של צילומים, והציפורים האחרות מוצמדות לגוף האנושי והופכות לחלק ממנו. 

לאמן  יחס מיוחד לזוגות אשר מייצרים במבט ראשון השוואה , וגם לרביעיות. יחס זה מתפענח  אל מול הביוגרפיה הפרטית שלו. הגברים הצעירים המופיעים בצילומים הם  האמן עצמו , שלושת אחיו הביולוגיים וגם זוג גברים אנונימיים. 
" יש לי אח תאום. להיות חלק משניים ולחוות הכול ביחד זה יתרון גדול. הקשר שנוצר ביננו  השפיע עלי בבניית האישיות והדימוי העצמי שלי. הגדילה  במחיצתו של אח תאום  יוצרת לפעמים תחושה של טשטוש האינדיבידואל, אובדן זהות. כך גם הכנפיים של בעלי הכנף שאני מציג : הן תלויות אחת בשנייה כדי לבצע את תפקידן וייעודן- המעוף" . 

ליווי ואוצרות : איילת השחר כהן



יובל אצילי, נולד בקריית אונו, 1986. בוגר המחלקה לצילום , האקדמיה לאמנות בצלאל ירושלים, וסטודנט לתואר שני באמנות באקדמיה לאמנות בצלאל. 
זכה בפרס הצטיינות בלימודים, ע"ש רמי הלפרין ז"ל, בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב. 

השתתף התערוכות קבוצתיות:  "עוף גוזל", הגלריה בקיבוץ בארי, הציג בחממת האמנים העצמאים, יריד האמנות צבע טרי 7, תל אביב, השתתף בתערוכה "וידאו+", ביתן הלנה רובינשטיין, תל אביב. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה